Reklamace, výměna nebo vrácení zboží

Výměna zboží

Pokud Vám nesedí velikost a chcete vyměnit obuv za menší nebo větší, nabízíme Vám možnost výměny čisté, nenošené a nepoškozené obuvi v původním obalu do 14 dní od převzetí objednávky.
Boty můžete vyzkoušet pouze tak, jako byste je běžně zkoušeli v kamenném obchodě obuvi.

Jak postupovat při výměně zboží

  1. Pošlete informaci s požadavkem na výměnu obuvi na adresu info@zelenacky.cz
    Do předmětu uveďte: Výměna - číslo Vaší objednávky.
    Do mailu uveďte název zboží a nově požadovanou velikost na výměnu. 
  2. Na základě tohoto mailu Vám vygenerujeme kód pro Zásilkovnu. Náklady na dopravu hradíme.
  3. Vytiskněte a vyplňte formulář pro výměnu zboží icon-pdf 
  4. Čistou nenošenou obuv bez poškození zabalte do originální původní krabice nebo obalu spolu s vyplněným formulářem a zaneste na kteroukoliv pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí. Zásilkovně předejte kód, který jste od nás obdrželi. Pokud chcete zvolit jiného dopravce, můžete tak učinit na své náklady. Informujte nás o tom předem v mailu viz bod 1)
  5. Jakmile obdržíme Vaši zásilku, zašleme novou velikost.

Vrácení zboží

Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí dle obchodních podmínek 14 dní od převzetí objednávky.
Vrátit
můžete čistou, nenošenou a nepoškozenou obuv v původním obalu.
Boty můžete vyzkoušet pouze tak, jako byste je běžně zkoušeli v kamenném obchodě obuvi.

  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí

Jak postupovat při vrácení zboží

  1. Pošlete informaci s požadavkem na vrácení zboží na adresu info@zelenacky.cz.
    Do předmětu uveďte: Vrácení - číslo Vaší objednávky.
    Do mailu uveďte název zboží.
  2. Dle obchodních podmínek náklady na dopravu vráceného zboží nese kupující.
  3. Vytiskněte a vyplňte Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy  icon-pdf 
  4. Čistou nenošenou obuv bez poškození zabalte do originální původní krabice nebo obalu spolu s vyplněným formulářem a zaneste na kteroukoliv pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí.
    Zašlete prostřednictvím Zásilkovny na pobočku:
    Trafika Na Rynku 352, Kunovice, 686 04 - adresát MAKAZO s.r.o
  5. Jakmile obdržíme vrácené zboží, nejpozději do 14 dní Vám vrátíme peníze na bankovní účet, který jste vyplnili v bodě 3) ve formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamace

Zboží je možné reklamovat do 24 měsíců od zakoupení, projeví-li se na zboží v této lhůtě vada.

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Pošlete informaci s požadavkem na reklamaci zboží na adresu info@zelenacky.cz.
    Do předmětu uveďte: Reklamace - číslo Vaší objednávky.
    Do mailu uveďte název zboží.
  2. Vytiskněte a vyplňte Formulář pro uplatnění reklamace  icon-pdf 
  3. Reklamované zboží zabalte spolu s vyplněným formulářem a zaneste na kteroukoliv pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí.
    Zašlete prostřednictvím Zásilkovny na pobočku:
    Trafika Na Rynku 352, Kunovice, 686 04 - adresát MAKAZO s.r.o
  4. Jakmile obdržíme reklamované zboží, vyřídíme Vaši reklamaci v zákonné lhůtě. 

Soubory ke stažení:

 Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

 Formulář pro uplatnění reklamace

 Formulář pro výměnu zboží Zelenáčky

Obchodní podmínky